dinsdag 17 september 2019
VOLVO RUTTEN VENLO ZET EEN REVOLUTIONAIRE STAP IN AUTO-ONDERHOUD
Na een lange en gedegen voorbereiding van onze medewerkers alsmede ingrijpende aanpassingen in de werkplaats is in onze Venlose vestiging Volvo Personal Service officieel geimplementeerd!
Afgelopen vrijdag hebben wij het VPS-certificaat mogen ontvangen uit handen van Volvo Car Nederland. Hiermee introduceren wij een geheel nieuwe benadering van service in de werkplaats, gebaseerd op "lean", teamwork en persoonlijke service door een eigen Personal Service Technician. De werkplaats in Venlo is volledig getransformeerd, er bevinden zich nu uiterst efficiënt ingerichte werkplekken, direct om de auto gegroepeerd. Doordat het onderhoud veel sneller wordt uitgevoerd wachten klanten minder lang tot hun Volvo gereed is. De reacties zijn bijzonder positief.
Algemeen Directeur Harold Rutten ziet dat klanten het contact met hun PST-er zeer waarderen. Ze kunnen vragen en opmerkingen over onderhoud van hun Volvo meteen aan de juiste persoon stellen. Sneller schakelen door direct contact met de specialist, dat is Volvo Personal Service. Het onderhoud wordt uitgevoerd door een team van twee Volvo-technici. Dit betekent voor de klant naast aanzienlijke tijdwinst ook een zeer kwalitatieve output. Harold Rutten stelt ook vast dat zijn medewerkers deze innovatieve manier van werken zeer waarderen. "De directe communicatie met de klant vraagt naast zuiver technisch vakmanschap ook om sterke communicatieve vaardigheden. Om deze reden hebben onze technici communicatietrainingen gevolgd. Ook door het klantcontact en de inrichting van de werkplekken is de betrokkenheid van onze medewerkers nog hoger geworden. Onze technici zouden niet anders meer willen". "Bij het ontvangen van het officiële certificaat Volvo Personal Service ging hier een groot gejuich op!".
Terug naar het overzicht