Nieuws

dinsdag 17 maart 2020

Maatregelen coronavirus

MAATREGELEN CORONA (COVID-19)
WAT DOEN WIJ?

Volvo Rutten tracht ook de komende periode u zoveel mogelijk van dienst te zijn. Daarom nemen wij onze verantwoordelijkheid omtrent de adviezen van het RIVM en de Nederlandse Overheid ter voorkoming van het verspreiden van het coronavirus. Tot nader bericht zullen onze showrooms en werkplaatsen overdag open zijn, maar wel volgens de richtlijnen van het RIVM. Wat houden deze maatregelen in?

Algemene maatregelen:

  • Hygiënische maatregelen;
  • Het vermijden van samenkomst van grote groepen;
  • Het beperken van sociaal contact;
  • Geen handen schudden;
  • Minimaal 1,5 meter afstand;
  • Extra schoonmaakrondes;

Bovenstaande maatregelen kunnen ertoe leiden dat wij een minder persoonlijke benadering bieden dan u van ons gewend bent.

  • Werkplaats maatregelen:
    Haal- en brengservice is wellicht niet altijd mogelijk graag in overleg
  • U krijgt kosteloos een leenfiets mee;
  • U huurt een van onze huurauto’s op basis van beschikbaarheid
  • U kunt tijdens de afspraak wachten.

Daarnaast hanteren wij de volgende acties:

  • Wij zullen geen gezamenlijke proefrit in uw auto kunnen maken om klachten vast te stellen;
  • Sleutels worden niet meer rechtstreeks overgedragen aan u, maar deze worden op de betreffende balie gelegd bij inname en uitgifte;
  • Wij maken extra gebruik van stuur- en stoelhoezen;
  • Betalingen zijn uitsluitend per pin mogelijk.

Wanneer u onderweg pech heeft met uw Volvo en u heeft uw Volvo regulier bij ons in het onderhoud kunt u bellen met;
Volvo Assistance 0800-865 86 22 77 (vanuit het buitenland: 0031 70 314 51 76)

Verkoop maatregelen:
Het geplande aflevermoment (voor zover bekend en/of van toepassing) van uw gekochte auto gaat vooralsnog gewoon door, maar wel in een aangepaste vorm. Wij zullen u beknopt voorzien van de juiste informatie en instructies over uw nieuwe auto. Op een later tijdstip nodigen wij u van harte uit voor een uitgebreidere uitleg van alle functies in uw auto.
Mocht u hier vragen over hebben kunt u contact opnemen met uw verkoopadviseur.

Tot slot:
Voor iedereen is dit onbekend terrein. Wij gaan ons uiterste best doen om onze service en dienstverlening intact te houden. Het is onze topprioriteit om u en onze medewerkers goed te beschermen. Daarom vragen wij ook uw medewerking voor bovenstaande maatregelen. Mogelijk wijzigen deze maatregelen de komende periode, daarom willen wij u voor de laatste stand van zaken doorverwijzen naar de website van het RIVM.

Met vriendelijke groet,
Volvo Rutten Groep

Venlo-Boxmeer-Weert-Roermond

Terug naar het overzicht